Grillfest i blazer og ballerina sko

{Lækker velkomstdrink med vin, sprite og frugt!}

At grille er noget af det jeg nyder mest ved sommeren. I lørdags fik jeg chancen, da den stod på grillfest i Fredericia. Vejret var bestemt ikke optimalt så det var godt der var et telt involveret, samt vin og i mit tilfælde en blazer så man kunne holde varmen.

For mig er det lækkert når et enkelt stykke tøj eller en accessory virkelig kan gøre forskellen. Jeg synes altid en blazer gør underværker for et outfit. Dette var også en god chance for endelig at prøve mine søde nye Nelly ballerina sko med kvast (findes her).

BBQs are one of my favorite parts of the summer and therefore I was thrilled to attend a BBQ party this weekend. Unfortunately the weather wasnt particularly cooperative so it was a good thing I decided on the long pants and the blazer (the large amounts of wine also helped). In general, I really feel a blazer can liven up a rather simple outfit. It makes any look more formal, in a good way. 
 

{Blazer: H&M, jeans: Only, top: H&M, Sko: Nelly}

En tanke om "Grillfest i blazer og ballerina sko"

  1. Pingback: Navy Blues « FitandFashion's Blog

Skriv et svar

