Vegetarian inspiration

Der har været lidt stille på blog fronten de sidste to dage. Med et lækkert solskin, havefester og familie kom-sammen var der simpelthen ikke så meget tid til computeren. Somme tider er det også bare nødvændigt med en weekend hvor man ikke er “plugged in.” Forsøger dog nu at tilbage til det. Jeg har nogle billeder fra weekenden, men de kommer først lidt senere. De ligger lige og hygger sig på mine forældres kamera.

I aften har jeg i stedet et mad tip til jer. Jeg har før nævnt at jeg er vegetar, men det er bestemt ikke ensbetydende med at jeg ikke elsker mad og variation. Derfor er jeg super glad for QUORN produkterne som fås i forskellige varianter og er baseret på svampe. De er super gode til kylling og oksekødserstatning.

Her til aften fik vi fyldte perberfrugter hvor min fars var lavet med QUORN fars. LÆKKERT!

Du kan læse mere om dem her.

 

I apologize for the two day blog hiatus. I had a bunch fun summer activities to attend to, and sometimes a weekend away from work, computer, and internet is kind of a relief. 

I will share pictures from the weekend at a later point. For now I have a vegetarian food tip. I want to recommend the Quorn meat substitutes (read more here). They make a bunch of different variations and work for a variety of recipes. Today, the boyfriend and I made stuffed peppers. Mine with the meat substitute and his with actual meat. Delicious!


{Quorn fars – godt til burger bøffer og frikadeller}

{Quorn bitar – gode som kyllinge erstatning }

 

 

3 thoughts on “Vegetarian inspiration

  1. Pingback: Vegetarian inspiration 2 « FitandFashion's Blog

  2. Pingback: Vegetarian Inspiration 5 « FitandFashion's Blog

Skriv et svar

