Keeping it short

Da sommeren startede manglede jeg en ting i skabet; et par sorte shorts. Jeg havde meget få krav til disse shorts. De skulle være passende til både dag og nat, de skulle ikke være for stramme eller korte, de skulle ikke være højtaljede. Selv med så få krav var det svært at finde det perfekte par, indtil jeg i H&M’s udsalgsafdeling fandt dette lækre eksemplar – og så endda på tilbud. Jeg havde stjerner i øjnene og så for mig et hav af outfit muligheder. Jeg har siden da brugt en hver lejlighed til at sammensætte et outfit omkring disse shorts. Weekenden var ingen undtagelse. En transparant skjorte, guld smykker, og beige hæle udgjorde mit look til søsterens fødselsdagsfest. På et senere tidspunkt kan jeg uddybe min seriøse kærlighed for kombinationen af shorts, brune stænger og høje hæle.

Det er bestemt ikke sidste gang at jeg har luftet shortsene i år og heller ikke sidste gang at de er blevet brugt sammen med en delikat bluse og høje hæle. 

En tanke om "Keeping it short"

Skriv et svar

