The birthday dress

Jeg er vild med prikker og jeg elsker sommerkjoler. Prøv at forestil jer hvor ‘meant-to-be’ det føltes da jeg fandt begge dele i et stykke tøj. En let sommerkjole med fine prikker. At jeg så købte den til søster i fødselsgave var måske mindre smart men det betød dog at jeg næsten hoppede op og ned og klappede i mine hænder da hun annoncerede at hun følte at kjolen måske passede bedre til mig. Jeg vælger at give hende ret og slog straks til med et tilbud om at købe den af hende. Bare rolig, hun fik også gaver som hun fik lov at beholde.

3 thoughts on “The birthday dress

  1. Pingback: Pink & Polka Dots – Outfit « FitandFashion's Blog

Skriv et svar

