Under my umbrella

Så så man lige mig i mine spritnye jeans, guld smykker, og knaldrød taske i alletiders regnvejr. Derved blev min rekvisit på en våd lørdag altså en paraply. Bortset fra det kedelige vejr var det dog en super hyggelig dag. Turen gik til Sjælland hvor kærestens fætter fyldte 18 og blev fejret med maner, helstegt pattegris og drinks i lange baner. Derefter bød aftenen på en forhastet tur til hovedbanegården hvor vi alligevel missede toget men derved fik en chance for at spadsere op og ned af strøget med endnu en drink i hånden. Vi nåede helskindet hjem og jeg var glad for at jeg havde valgt lange bukser, behagelige sko og at min main accessory var en paraply.

2 tanker om "Under my umbrella"

Skriv et svar

