Collared

Jeg gjorde rent i mit klædeskab i går og fandt en del tøj som jeg helt havde glemt eksisterede. Kender i det? Denne top havde forputtet sig blandt diverse t-shirts, løbeshorts og hvide tank toppe (jeg er grænsende til afhængig af hvide toppe). Det stod derfor klart at toppen måtte tages i brug og gerne på en helt ny måde. Det resulterede i et lidt finere outfit som jeg med fordel kunne iføre mig på kontoret. Outfittet var tilpas feminint og fint men samtidig præget af uventede detaljer i form af wedge støvler og krave halskæde.

Skriv et svar

