Brightest

Selvom solen skinner når jeg kører på arbejde er det altså blevet lidt køligt. Derfor kan jeg allerede nu godt finde på at hoppe i efterårsstøvlerne. Det er gerne noget jeg fortryder når vi kommer ud på eftermiddagen og op omkring de 20 grader, men om morgenen er mine fødder glade og jeg er bare lykkelig over gensynet med fodtøj som jeg ikke har haft på i flere måneder. For der ikke skal gå helt ‘efterår’ i den, krydrer jeg lige det hele med lidt neonfarve. Denne top er seriøst synlig på en meget lang afstand. Jeg bliver ikke overset i trafikken :)

4 tanker om "Brightest"

  1. Pingback: Outfits Lately « FitandFashion's Blog

Skriv et svar

