Pretty Prints

Jeg er generelt lidt print forskrækket og holder mig ofte til en enkelt eller to farver. Men da jeg i sommers så denne maxikjole, som kan agere både kjole og nederdel, var jeg nødt til at slå til. Normalt lader jeg andre om at mixe og matche print og mønstre. Denne kjole/nederdel er neutral i farverne og på samme tid utrolig støjende – Når den balanceres med mere nedtonede farver (og min yndlings læderjakke) så er efteråret slet ikke så kedeligt.

TRANSLATION: Being slightly print cautious I generally own very few items with wild prints. I do, however, love it when other fashion icons/bloggers/celebs manage to mix all kinds of print and texture. It is one of those trends that i love on others but never really dare copy. I did, however, dabble slightly in print when I bought this maxi dress/skirt over the summer. I love that the colors are slightly neutral but the whole things is still very loud. 

3 thoughts on “Pretty Prints

Skriv et svar

